Усунення сліпих плям, зупинити неналежні платежі і забезпечити належне поділ обов'язків

УРЯД

Огляд 

Зниження податкових надходжень, попит на соціальні пільги і постійне прагнення до гарного обслуговування клієнтів-все це загальні проблеми, що стоять перед федеральними і місцевими органами влади. Управління мільярдами доларів державних фондів пов’язане з підвищеним тиском і відповідальністю. Як виборці, так і резиденти очікують підвищення ефективності, прозорості та підзвітності.

Аналітика CaseWare ™ розроблена для того, щоб допомогти урядовим установам поліпшити управління фінансами та ІТ відповідно до своїх поручених обов’язків. Це рішення дозволяє державним органам краще розуміти свої дані, забезпечуючи при цьому високу якість і безпеку даних, незалежно від обсягу, стану та місцезнаходження. Рішення являє собою платформу для незалежного моніторингу засобів управління в агентствах, відділах, бізнес-процесах і призначених для користувача додатках або платформах планування ресурсів підприємства (ERP), таких як SAP®, Oracle® і FreeBalance®.

Завдяки незалежній платформі для автоматизації поточного і прогнозуючого аналізу даних ви можете усунути «мертві зони» в основних бізнес-процесах, зупинити неналежні платежі, впровадити політики, що забезпечують поділ обов’язків і управління виплатами за грантами.

Можливості аналітики CaseWare

Маючи понад двадцять п’ять років досвіду, CaseWare має понад 400 000 користувачів у всьому світі, включаючи уряди G-20 та численні федеральні, штатні, провінційні та місцеві органи влади.

  • Комплексний моніторинг транзакцій

Активний моніторинг усіх транзакцій та даних клієнтів із різних джерельних систем дозволяє негайно виявити аномалії. Це вкрай важливо в таких сферах, як соціальне забезпечення, дотримання податків та виплат.

  • 360° огляд ризиків

Визначити шахрайство, маючи можливість швидко протидіяти новим схемам шахрайства.

Відповідність податків

  • Витягти всі дані про продажі, рахунки-фактури клієнтів та кредитні пам’ятки, щоб допомогти зрозуміти клієнта під час аудиту
  • Витяг відповідних торгових транзакцій з невідредаговані файлів торгових точок, наприклад, виявляти шахрайство з точки зору продажів
  • Витяг інформації про третіх осіб із звільнених продажу для використання в вибірках аудиту та подальші дії
  • Звірка продажів головна бухгалтерської книги з фінансовими звітами і податковими деклараціями
  • Звірка продажів, відображених в головній бухгалтерській книзі і зведеннях продуктів/даних
  • Підсумовування електронних податкових декларацій для узгодження оподатковуваного прибутку з податком на заробітну плату щорічні декларації (валовий прибуток)
  • Підсумовування надходження від податку з продажів по положенню реєстрації, округу штату, в якому здійснювався продаж, і галузевому коду

Соціальні та медичні послуги 

  • Аналіз тенденцій в практиці виставлення рахунків постачальниками за певний період часу для перевірки на наявність шахрайських рахунків
  • Перевірка наявності дублікатів платежів заявникам і постачальникам
  • Перевірка дати обслуговування з датами обслуговування співробітників, щоб гарантувати, що запити не оплачуються для звільнених, померлих або співробітників які вийшли на пенсію
  • Визначення постачальників з високою доданою вартістю на щотижневій основі
  • Підсумовування претензії за медичними кодами і перевірка, щоб коди, не охоплені планом, не були сплачені
  • Аналіз декількох запитів, оплачених за однією адресою з різними номерами запитів

Управління грантами

  • Ідентифікує співробітників з великою кількістю зворотних записів.
  • Перевірка активності облікових записів для правильного використання.
  • Перевірка даних фідерних систем в головній бухгалтерській книзі
  • Перевірка облікового запису GL

Операції та фінансовий менеджмент

  • Витяг дублікатів імен та номерів соціального страхування з бази даних співробітників
  • Порівняння дати звільнення співробітників із заробітною платою, щоб гарантувати відсутність помилкових платежів
  • Визначення співробітників, які отримують більше визначеного відсотка заробітної плати в наднормовий час
  • Виділення підозрілі або ненормальні витрати на поїздки
  • Виявлення повторюваних платежів (наприклад, однакові суми, загальні дати і т.д.)
  • Визначення, чи вчасно коригуються операції журналу
  • Проведення аналізу тенденцій витрат за кожен місяць, порівняння відділів та визначення великих та малих щомісячних витрат
  • Визначення персоналу з великою кількістю коригувальних записів журналу
  • Виділення публікації для нечасто використовуваних облікових записів

Управління закупівлями

  • Витяг платежів підрядника та відстеження витрат підрядника, щоб визначити, чи були витрати дійсними та належним чином підтримуються
  • Порівняння загального обсягу закупівель постачальника з сумою затвердженого контракту
  • Аналіз отриманих продуктів для виявлення потенційних непотрібних та безвідповідального поводження
  • Витяг замовлення на покупку нижче суми в доларах, що вимагає дотримання запечатаних ставок
  • Зіставити інформацію про постачальника з інформацією про співробітника (співробітник, залежні, аварійні контакти), щоб забезпечити дотримання обмежень постачальника
  • Відстежується та перевіряється підприємства, які перебувають у неблагополучному становищі, коли подаються заявки на різні державні проекти

Дізнайтеся більше про CaseWare IDEA
Замовте БЕЗКОШТОВНУ демо-версію сьогодні