Процес купівлі і оплати (P2P) залишається одним з найскладніших бізнес-процесів, часто охоплюють кілька систем і операцій. Незважаючи на рівень автоматизації, включаючи впровадження системи планування ресурсів підприємства (ERP), P2P залишається областю, схильною до шахрайства, витоку грошей і неефективності. ERP-системи за своєю природою є платформами для безперервного вдосконалення бізнесу. Однак у міру того, як системи ERP еволюціонують, пристосовуючись до змін в бізнес-процесах і політиці, середа внутрішнього контролю може виявитися скомпрометованої і погіршитися в результаті тих самих змін, які спочатку були введені для надання допомоги бізнесу.
Переплати, помилкові виставлення рахунків та крадіжки товарних запасів залишаються основними джерелами шахрайства. Цікаво, що для виявлення шахрайства в середньому потрібно 342 дні, коли 89% усіх надходжень не підлягають відшкодуванню. * Для середньої організації з шахрайством в 1,5 мільйона доларів на рік втрачається 1,34 мільйона доларів.
Переваги рішення
Це приносить економію власних витрат на відновлення витрат шляхом виявлення та усунення відмов управління в міру їх виникнення, тим самим покращуючи показники відновлення та зменшуючи залежність від аудитів після відновлення.
Моніторинг Procure-to-Pay в CaseWare™ Analytics
За допомогою CaseWare Analytics менеджменту надається незалежна точка спостереження за його бізнес-процесами P2P. Будь-який процес P2P можна контролювати, незалежно від базових систем, джерел даних або місць розташування. У єдиної аналітичної платформі дані з цих розрізнених джерел об’єднуються і аномалії представляються на розгляд керівництву. Аналітична платформа дозволяє отримати уявлення про загальний стан механізмів контролю закупівель від подачі заявок до оплати, а також про розподіл обов’язків і основних даних постачальників. Завдяки автоматизованому моніторингу власники бізнес-процесів можуть отримати значну економію коштів за рахунок виявлення та вирішення проблем в джерелі, а не під час періодичних перевірок. Організація також отримує додаткову інформацію про виявлення корінних причин, які тепер можуть бути усунені, щоб допомогти в загальному поліпшенні процесу закупівель.
Негайне виявлення шахрайських, помилкових або дублюючих платежів. Дозволяє уникнути ділових операцій з незатвердженими або потенційно дублюючими постачальниками.
Введення бізнес-зміни з упевненістю, знаючи, що у вас є загальний вид всіх додатків і процесів управління. Дозвольте повсякденним операціям йти своєю чергою, допускаючи певні недоліки контролю, постійно контролюючи його зловживання.
Аналіз запасів
Виставлення рахунків
Платежі
Здійснення покупок
Управління постачальниками
Отримання
Дізнайтеся більше про CaseWare IDEA
Замовте БЕЗКОШТОВНУ демо-версію сьогодні