Перевірка точність рахунків, перш ніж вони будуть відправлені клієнтам

комунальні послуги

Забезпечення доходу

Існують різні види підприємницької діяльності, які можуть сприяти витоку доходів в комунальних компаніях. До них відносяться невірні рахунки і контракти клієнтів, невірний облік, неточні рахунки, неефективні збори, крадіжки і т.д. Зі збільшенням обсягів даних і складних систем, виявлення витоку доходів і впровадження інфраструктури для ефективного вирішення цієї проблеми має важливе значення.

Переваги рішення 

  • Точність виставлення рахунків

Перевірка точності друку векселів, використовуючи незалежні обчислення для отримання сум в доларах, які потім порівнюються з сумами за фактичними векселями.

 

CaseWare™ Analytics забезпечення доходів від комунальних послуг

Комунальні компанії в змозі визначити цільове середовище контролю, включаючи створення облікових записів клієнтів, комісійне обслуговування, облік, виставлення рахунків, платежів та зборів. Це дозволяє зв’язати розрізнені блоки інформації, щоб забезпечити повне уявлення про ваш бізнес”meter-to-bill”. Це забезпечує наочність бізнес-процесів і сприяє підвищенню ефективності, в результаті чого забезпечується гарантований дохід. Система моніторингу аналізує всю електронну діяльність для виявлення порушень контролю та оповіщення відповідних осіб, відповідальних за завдання забезпечення доходів в рамках організації.

  • Моніторинг декількох джерел даних

Підключитись до декількох джерел даних, таким як файли друку рахунків і основні біллінгові системи, щоб створити зведене сховище даних, з якого будуть створюватися аномалії на основі заданих користувачем допусків.

Аналітика

Створення та введення в експлуатацію облікового запису клієнта
  • Знайти затримки при введенні клієнтів в білінгову систему
  • Виявлення помилок в класифікаціях клієнтів або ставок
  • Ідентифікація рахунків в яких бракує інформації постачання/лічильників
  • Питання якості даних про клієнтів
  • Послуга активована, але обліковий запис для виставлення рахунків не створена

Показання лічильника, виставлення рахунків і обслуговування

  • Визначити лічильники, які не зчитуються
  • Виявлення нерегулярних моделей споживання
  • Рахунок не виставляються, але споживання реєструється
  • Споживання виходить за межі допустимого середнього для рахунку/класу/району
  • Аналіз правопорушень/звітів
  • Помилки платежів – ставки, статус, класифікація, споживання, нарахування, податки, знижки тощо.
  • Підозрілі перепланування, списання, рефінансування або зміни рахунків клієнтів
  • Неточна передача показань лічильника до системи 
  • Дублювання рахунків
  • Знайдіть замовлення на послуги, які виплачуються протягом надмірних періодів

Виплати та збори

  • Виявлення платежі, що значно перевищують заборгованість
  • Прострочені рахунки не відключаються
  • Звірки і проводки за основним рахунком неточні
  • Суперечливий рейтинг клієнтів 
  • Замовлення на послуги відключення не виконуються
  • Звіти про збір та управлінні боргом
  • Показники збору даних і ключові показники ефективності (KPI)

Дізнайтеся більше про CaseWare IDEA
Замовте БЕЗКОШТОВНУ демо-версію сьогодні